Delen, helpen en bouwen aan een duurzame toekomst. Soupalicious doneert van iedere liter verkochte soep één liter aan de Voedselbanken. Kernwaarden als one for one, fight food waste en kwetsbaar talent omschrijven het krachtige karakter van deze start up. Goed doen was nog nooit zo lekker en daar draagt de Eetgemak Groep graag een steentje aan bij.
De oprichter van het merk, Milco Aarts, heeft een jarenlange carrière in de journalistiek achter de rug en een grote interesse in duurzaamheid. Dat – in combinatie met een creatieve geest – triggert hem om iets anders te gaan doen. Iets wat bijdraagt om de wereld een mooier, leuker en smaakvoller te maken.
De Eetgemak Groep is constant in beweging om voorloper te blijven op het gebied van verse voeding.
Schrijf je in en blijf op de hoogte voor de laatste ontwikkelingen binnen onze organisatie.
Wij zijn geopend op
maandag t/m vrijdag
van 08:00 tot 16:30 uur
Volg ons op